Friday 17 May 2013

Need you

Assalamualaikum .. lama tak tulis blog kan ... hurm ,..,, ifaa mana ifaa ?? :'( ifaa , aku kan slalu crita kat hang ...time aku ckp '' aku tak jelez pun , dia kawan ja ngan prempuan tu ..''hg pernah cakap kat aku kan '' kita biaq pun jangan biaq sngt '' hang betoi ifaa .. :') tapi ifaa aku bukan wife dia ifaa :/ aku try ckp aku tak jelez , sbb bnda kecik ja , aku takmaw la dok jelez-2 sngt , nnt orang kta aku gedik pulak , jelez tak kena tmpat ... tapi ifaa , kali ni aku jelez sngt ifaa !!!! tak leh tahan :/ jelez sngt sngt .. tapi bila difikirkan balik ... aku jelez pun aku takleh buat apa kan :) hurm , sbb aku fikir , kalau lah suatu hari nnt dia da bosan ngan aku , dia dah ada pengganti aku :) atleast dia da buat preparation awal-2 . haishh , actually aku still takut lagi pasal ... (ingt tak post e-ka yg dulu-2 pasal lelaki akan bosan tu ?) hah , aku takut pasal tu laa.. takut satu hari , hari tu akan datang jugak :/ hrmm , again , Aku tak jelez , and its okay chayang ^_~v haha ,


hrmm , kalau takk fatin la hari-2 dngr masalah aku .. I miss her ;)
yeah ,

I love u more than i did before


;)
but


3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Sayang ? Im always there with you laa . Kenapa tak cerita apa-II pun ? Apa dah jadi sebenarnya ni ? Hmm , even kita bukan wife dia , kita pun kena jaga-II jgk . Kalau dah jadi , tak da guna dah . Bak kata Eddie " walau sekuat manapun sayang kita kepada seseorang itu, simpanlah sedikit rasa keraguan di dalam hati supaya ketika nanti kita diuji, kita tidak akan terus jatuh dan rebah tetapi masih ada kekuatan untuk bangun semula " . Ni Eddie cakap dekat aku hari tu . Walaupun , Cik Abg awk tu ckp lain , mnea tahu 1 hari nanti kan ? Harap sgtt tak aa . Aku doakan yg terbaik untuk hampa OK ? InsyaAllah . Aminn .

    ReplyDelete
  3. hrm .. thanks ifaa ;) yup hg betoii , bnda kecik but aku ja jelez lebih ^_^ haha apabila eddie berceramah ~ haha LOL harap-2 aku kekal dgn dia .. amin :D thanks a lot ifaa ^_~v

    ReplyDelete