Wednesday 10 April 2013

Takut :/

Assalamualaikum ...
 aku busy skit dalam sminggu ni , dgn folio cikgu nak siap dalam masa sehari =='' banyak pulak tu , macam la hmw lain takda (?) haishh , sampai tak sempat nak on9 , yg on9 tu tak kesah sngt lah , ni smpy tak sempat nak rest ?? haishh ..andd .. pasal tajuk harini , tengok tajuk tuhh .. TAKUT ?? hmm , :'(
tadi time agama , ustazah bukak video...subhanallah .., memang aku tak tgok , pejam mata , tunduk dan.. tutup telinga , dah la video tu lama , tutup telinga pun dngr jugak :'( -azab kubur-  ya allah ... aku punya terketar-ketar dah , last last , aku ckp kat ustazah . nak kluar , tengku pun follow , rabiatul pun .. time tu tak nangis lagi tapi degupan jantung dah smakin laju , terketar ketar .. tengku always there for me , walaupun dia takut , tapi dia kuat :') dia yg takut tu pun ckp at aku ..., jgn nangis , relax lahh , bernafas betul betul , jangan fikir dah .. hmm aku duduk kat tangga jap kami tiga orang , cikgu rahim mai , dia tanya kami buat apa kat sini, then kami jawab , ustazah bukak video , ustazah ckp , spa tak boleh tgok , or tak tahan tgok .., jgn stay duduk dlm bilik agama ni , time tu tak nangis kan ?? cikgu rahim bg ceramah sket , air mata aku jatuh lepas usaha aku tahan nangis dah tak kuat lagi . haish skema nya ayat ? aku tak suka sngt nangis nta pa pa , nnt orng ckp aku gedik , aku cepat-II lap air mata aku but still tak bhenti nangis (?) hmm , then aku okay sket , aku masuk klas , video dah habes , alhamdulillah .. ustazah ckp jgn takut takut la apa suma , aku salam ustazah and balik kelas , cam takdak mood jugak arh time tu .. tapi kuatkan smngt , jalankan kehidupan seperti biasa dan mengambil iktibar atas kejadian yg berlaku hari ini :) bila aku cakp aku nak berubah  ... kadang-II aku tersasar jugakk , tapi aku masih mencuba ,siapalah aku hamba yg hina :| . haishh , hmw yg bertimbun , takda rest ? luangkan masa sikit lah tulis blog , lepas tensyen katanya :D , mmg sngt busy , haishh , buku latihan yg aku beli pun aku dah start buat , jadual bljar bnyk skip dah :/ tusyen PDCA bnyk skip dan ganti pada hari yg ada tusyen lain berturut turut ? w0h penat :/ tusyen iqra ilmu pun ada gik , rp tak on9 langsung dah (?) yg tu takpa , guitar dah berhabuk (?) baru 3 hari tak main :3
kadang-II ja kluar skrng , haishh bila lagi nak rasa penat jadi student , nnt lps SPM tak rasa da la suma ni :) menjadi pljar harapan seorang guru bukan senang :/ tambah tambah lagi kalau cikgu dah target kita A .-. kalau tak dpt nnt , kecewa pulak cikgu .. :/ haishh , takpala , smpai sini saja crita kali ni , assalamualaikum ... dah solat ??? tunaikan sekarang :) JANGAN TANGGUH YEEEE...

No comments:

Post a Comment