Friday 29 March 2013

Voice Mailbox


Assalamualaikum kaki blogger ^__^ holiday sminggu tak cukup la aku rasa :D
dengan folio , homewrok bertimbun , hmm :/ mehh la tolong cayee buat :D korang holiday buat ape ?  mesti best kann .. :/ and.. tukar topik, dah beberapa hari aku tak chat ngan dia , and the point here aku nak ckp psl aku message dia .. nak tawu ?? haha tanak >,< LOLSssxx , okay , aku citer , aku message dia ‘’ sorry sbb reply message lmbt , baru topup fon , sory sbb tak on9 , bil internet abah tak bayar lagi ‘’ sbb duk kat kampung :/ lps tu dia tak reply pun .. cedeyhh kann , ok tu sedih , lps tu , aku message lagi ‘’ tak reply pun.. reply la reply reply reply ‘’
dia tak reply jugakk , dalam kpala otak aku ada satu benda ja time tu , dia tadak kredit kott. Lps tu aku fikir 1000 kali nak kol dia ke takk , last last aku kol jugakk , dia tak angkat , kena voice mailbox , ya allah happy nya aku bila kena voice mailbox . haha xD nak tawu knp ? sbb aku tawu dia takk baca message aku lagi :D kalau dia baca , mesti dia reply hehehe . gila ka aku ni xD tapi serious aku ckp , memang aku happy bila kena voice mailbox tu walaupun makan duit banyak =,= first time gila camtuhh xD okay la ., tu je ??? hehe , takde benda nak crita slain dr dia ,  mesti korang bosanggs kann ?  hehe nnt aku update menda lain pulakk , byebyeom :D –continue- dia kol aku malam malam , and abah aku tgh tgok aku , aku buat cm tak nmpk apa apa xD wuahahah xD  immmm happpyyyy xDD

No comments:

Post a Comment