Saturday 27 April 2013

Merentas Campus


Assalamualaikum para hadirin sekalin.. cewahh :D
semalam ., SMKSN adakan merentas desa di USM , pagi-II buta lagi dah nak kena bangun ..
Actually , aku nak tulis ni dalam diary aku !! tapi dah habis , tak kira ., lepas ni aku nak beli baru ah .
herm , time senam arobik (tatau eja) paling best , gangnam style ? tros jadi gila dah aku , excited kot  .
Korea tu .. LOL haha , pastu dah habis merentas desa semuaa.., acara penyampaian hadiah , pergh time cikgu suruh berkumpul kat trackk .., pehal pompuan pompuan
ramai sia pergi kat dia, takda kerja lain ah ? err .. Bukan jelez sngt pun :P haha xD
Jelez jugak , tapi tak jelez xD LOL
riz cute la , pandai pujuk , lepas ni kalau nmpk dia dengan perempuan lain ,
aku tutup mata :D Good idea :D I trust him :)
so , takleh nak jelez tak tentu arah , ^_~v
dia tweet dgn ramai perempuan , aku cakap dlm hati
'' nvm , dia layan aku lagi special dr pompuan-II tu semua ''
kadang-II aku trfikir, dia tak bosan erk ngan aku ??
Saranghae neol Saranghae ;)



                                                                                                                   #F.I

2 comments: