Friday 21 June 2013

The-Luckiest-Girl

Assalamualaikum .. haa haha , okay tengok tajuk ? pelik tak ? tak kot .. haha , okay agak-2 nya dah tawu kot aku nak tulis apa harini .. haha , okay aku kenal sorang laki ni .. and smpai skrg aku rasa cam mimpi jaa sbb lama jugak kami kenal .. and gaduh pun tak pernah teruk-2 sngt .. serious dia baik :) dia buat aku tak percaya ada lelaki camtu lagi dalam dunia ni .. seriously , susah nak percaya .. sbb okay fika bukan orang yg baik .. buktinya ,. ? hermm .. aku dah couple dgn brapa lelaki sblum ni :/ jahat tak :/ tp dengan dia .. dah nak masuk setahun dah :) dia pandai control aku , pandai jaga , tak suka paksa and dia tawu bila dia salah .. dia taknak aku salah faham .. dia mmg perfect 2 lahh .. haha , ramai ckp '' untung lah untung lahh '' aku rasa aku mmg beruntung dpt diia ..dia bukan yg pertama .., tp dia yg terakhir untuk aku :) in shaa allah .. tambah-2 pulak smalam dia dah tunjukkan yg dia mmg serious dgn aku .. aku tak stress bila ada dgn dia ..contohnya bnyk couple luar sana , asyik gaduh , then mula la nak fikir bunuh diri bagai , nak toreh tangan .. buat kerja bodoh .. tp aku tak ..dgn dia tak pernah ada masalah :) kakak aku pulak mmg sokong aku dgn dia . tak pernah dia sokong mcmtu sblum ni .. kakak aku betul-2 nak kami kekal smpay bila-2 .. haha btw kakak aku tua stahun ja dr aku ., so relax relax jaa. . maybe yg couple tuu pernah rasa cam stress ,  tak boleh focus study lah apa lahh .., hmm kesian jgkk . tp aku ? hehe ^_~v sbb tu aku rasa aku perempuan paling bertuah dalam dunia .. and dia pun pilih aku  atas sbb-2 tertentu .. trima kasih kpd ibu bapa saya yg mendidik saya :) hehe , kalau takk ., fariz takkan pilih aku ^_~ haha , nmpk pelik tak entri harini ?haha and .., aku tak pernah nmpk or prasan pun yg dia start bosan dgn aku .. stiap kali dia chat dgn aku .., aku masih rasa mcm mula-2 kami kenal dulu .. dia tak pernah bosan dgn aku :) thank u so much my shuperman :)  hmm haha , okay larh tu je .. byebye ^_~ <3 chuuuu

No comments:

Post a Comment