Sunday 16 June 2013

Tersentuh :')

Assalamulaikum , actuallu bnyk entri fika nak buat .. pasal hari guru yg dah lama berlalu , haha hari ibu , hari bapa , lawatan ke melaka , KL and lostworld ..sweet moment .. tapi hari ni fika nak start dgn apa yg berlaku harini . Hari ni hari isnin ? so , perhimpunan lah kan ?? okay pagi tadi fika duduk agak depan jugak .. so dekat dgn pentas , apa yg fika nmpk lebih jelas.. cikgu umumkan pemenang budak pendidikan khas dalam pertandingan azan , hafazan nasyid dan sbgainya .. apa yg fika tersentuh sngt .. seorang budak lelaki naik pentas nak terima hadiah , kaki dia cam problem sikit laaa .. so susah dia nak naik tangga , aku cam nak p tolong but .. aku prempuann .. so air mata aku menitis lahh time tu .. sngt tersentuh , okay mereka adalah golongan istimewa walaupun tak dapat blajar  tapi mereka masih berusaha mengharumkan nama skolah dgn usaha yg mereka tunjukkan .. ambil iktibar drpada kejadian hari ni , mereka yg serba kekurangan tu pun boleh buat , tambah-2 lg kita ni ? tanya diri sendiri .. :)

2 comments:

  1. yess , you're right . aku pun mcm nak pgie tolong je time tu . kesian dia . walaupun dia ada kekurangan dari segi fizikal , tp dia mampu mengharumkan nama sekolah . aku doakan semoga dia berjaya dunia dan akhirat . aminnn .

    ReplyDelete