Wednesday 4 July 2012

Bahagia dalam derita


assalamualaikum~
aku tataw aku gembira ataw sedih .Smalam aku break dengan Amirul Eiman ~ my first boyfriend .
dan smalam jugak aku kapel dgn Mahzar . my new boyfriend . Ada owank ckp aku playgirl . iaitu membe baek aku sendiri , macam ni ke membe syg ? kutuk kawan sendiri . mungkin betul .
aku jahad lah dea semua betul . Aku mudah jatuh cinta tp aku cuba untok setia . aku pernah putus cinta sbb hati terpaksa . tp perlukah aku d beri hukuman ? perlukah aku d beri cacian ? adaah aku yg bersalah sepenuhnya ? kawan , kalau tak suka , ckp . tak perlu kutuk belakang aku . aku benci kawan camtu , jangan hipokrit sgt . hunx bukan sempurna pun . trima kaseh sbb jadi kawan aku . tapi aku tak perlu akwan macam hunx . berubah lah weh sblom suroh aku berubah :')

No comments:

Post a Comment